- konsultacje fizjoterapeutyczne,
- konsultacje lekarzy ortopedów,
- konsultacje psychologa,
- rehabilitacja, trening funkcjonalny,
- masaż leczniczy,
- fizjoprofilaktyka.
rehabilitacja domowa
ĆWICZENIA NA ZDROWY KRĘGOSŁUP
 
 
Zdrowy kręgosłup - trening skoncentrowany na profilaktyce bólów kręgosłupa, uczeniu prawidłowej postawy ciała, wzmacnianiu osłabionych mięśni posturalnych.
 
Poprawa wydolności mięśni brzucha, pleców i pośladków, angażuje mięśnie głębokie odpowiadające za stabilizację kręgosłupa. Poprawa ruchomości kręgosłupa, rozciąganie najważniejszych grup mięśniowych, przykurczonych w wyniku siedzącego trybu życia/pracy.
 
Wykonujemy w tym treningu różnorodne techniki pracy z ciałem jak pilates - ćwiczenia środka, ćwiczenia wzmacniające mięśnie oraz trening siły i elastyczności. Podczas rozciągania i wzmacniania ciała wpływamy na poprawę mobilizacji kręgosłupa i stawów. Trening wykorzystuje różne możliwości wykorzystania przyborów do ćwiczeń.
 
Pierwsza wizyta to konsultacja z fizjoterapeutą, który po zbadaniu Pacjenta decyduje o dalszym treningu czy rehabilitacji.